Montserrat Caballé (1933)

Montserrat Caballé (1933)

María de Montserrat Viviana Concepción Caballé i Folch, naceu en Barcelona o 12 de Abril de 1933. De familia humilde, houbo de facer un gran esforzo para poder formarse na súa carreira de canto, primeiro no Conservatorio Superior do Liceo de Barcelona (onde estudou 12 anos) e máis tarde con Eugenia Kemeny e Conchita Badía. O comezo da súa carreira foi bastante modesto. Traballa nas compañías estables de Opéralas de Basilea e Bremen, presentándose por primeira vez no Liceo de Barcelona en 1962. En 1964 casa co tenor Bernabé Martí, ao que coñecera cantando con el unha representación de Madame Butterfly na Coruña. Pero o seu definitivo lanzamento internacional produciuse o 20 de Abril de 1965 no Carnegie Hall de New York substituíndo a Marilyn Horne. O éxito foi tal que un crítico neoiorquino titulou a súa crónica: “Calas + Tebaldi = Caballé”. A partir de entón presentouse nos máis importantes teatros de ópera do mundo, logrando ser considerada unha das primeiras figuras da lírica do noso tempo.

Actuacións para a nosa Sociedade
Aínda que na nosa cidade actuou en distintas ocasións en funcións de ópera e concerto, para a nosa Sociedade ofreceu un recital o 8 de Febreiro de 1963 acompañada polo pianista Pedro Vallribera.

Montserrat Caballé (1933)

María de Montserrat Viviana Concepción Caballé i Folch, nació en Barcelona el 12 de Abril de 1933. De familia humilde, hubo de hacer un gran esfuerzo para poder formarse en su carrera de canto, primero en el Conservatorio Superior del Liceo de Barcelona (donde estudió 12 años) y más tarde con Eugenia Kemeny y Conchita Badía. El comienzo de su carrera fue bastante modesto. Trabaja en las compañías estables de las Operas de Basilea y Bremen, presentándose por primera vez en el Liceo de Barcelona en 1962. En 1964 se casa con el tenor Bernabé Martí, al que había conocido cantando con él una representación de Madame Butterfly en A Coruña. Pero su definitivo lanzamiento internacional se produjo el 20 de Abril de 1965 en el Carnegie Hall de New York sustituyendo a Marilyn Horne. El éxito fue tal que un crítico neoyorquino tituló su crónica: “Callas + Tebaldi = Caballé”. A partir de entonces se ha presentado en los más importantes teatros de ópera del mundo, logrando ser considerada una de las primeras figuras de la lírica de nuestro tiempo.
Actuaciones para nuestra Sociedad
Aunque en nuestra ciudad actuó en distintas ocasiones en funciones de ópera y concierto, para nuestra Sociedad ofreció un recital el 8 de Febrero de 1963 acompañada por el pianista Pedro Vallribera.