A OSG celebra con Beethoven os seus 25 anos

Beethoven estará na celebración dos 25 anos da Orquestra Sinfónica de Galicia. Este cuarto de século da formación hai que contalo con música. E da grande. Por iso, o Consorcio para a Promoción da Música, do que depende a Sinfónica, programou as nove sinfonías. As dúas primeiras soarán mañá, venres, cunha OSG dirixida por Dima Slobodeniouk. É o director artístico que chegou despois do case vinte anos en que ocupou o posto Víctor Pablo Pérez.

A soprano Ainhoa Arteta, que actuará os días 21 e 22 no Palacio da Ópera no concerto da Novena de Beethoven, admira a formación posta en marcha polo entón alcalde Francisco Vázquez e o edil de Cultura José Luis Méndez Romeu, e fai un símil futbolístico: «A Sinfónica de Galicia é como o Barça, pero a nivel de orquestra. Paréceme un labor único, importantísima. Non sei a que estamento haberá que dirixirse, pero persoalmente gustaríame dicirlles que Galicia debe sentirse moi orgullosa porque ten unha orquestra nova e unha de nenos. E isto é importantísimo». Así o afirmaba despois de asistir aos ensaios destas últimas formacións, que dirixen Enrique Igrexas e Jorge Montes, profesores e instrumentistas da Sinfónica.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/cultura/2017/05/11/osg-celebra-beethoven-25-anos/0003_201705G11P43991.htm

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

La OSG celebra con Beethoven sus 25 años

Beethoven estará en la celebración de los 25 años de la Orquesta Sinfónica de Galicia. Este cuarto de siglo de la formación hay que contarlo con música. Y de la grande. Por ello, el Consorcio para la Promoción de la Música, del que depende la Sinfónica, ha programado las nueve sinfonías. Las dos primeras sonarán mañana, viernes, con una OSG dirigida por Dima Slobodeniouk. Es el director artístico que llegó después de los casi veinte años en que ocupó el puesto Víctor Pablo Pérez.

La soprano Ainhoa Arteta, que actuará los días 21 y 22 en el Palacio de la Ópera en el concierto de la Novena de Beethoven, admira la formación puesta en marcha por el entonces alcalde Francisco Vázquez y el edil de Cultura José Luis Méndez Romeu, y hace un símil futbolístico: «La Sinfónica de Galicia es como el Barça, pero a nivel de orquesta. Me parece una labor única, importantísima. No sé a qué estamento habrá que dirigirse, pero personalmente me gustaría decirles que Galicia debe sentirse muy orgullosa porque tiene una orquesta joven y una de niños. Y esto es importantísimo». Así lo afirmaba después de asistir a los ensayos de estas últimas formaciones, que dirigen Enrique Iglesias y Jorge Montes, profesores e instrumentistas de la Sinfónica.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/cultura/2017/05/11/osg-celebra-beethoven-25-anos/0003_201705G11P43991.htm

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *